Het hebben van een succesvolle tuincentrum marketing campagne is als schaken. U moet verschillende zetten vooruit denken, anders wordt u door uw concurrentie schaakmat gezet. Er zijn veel marketingstrategieën die u kunt gebruiken om uw tuincentrum bij zoveel mogelijk mensen onder de aandacht te brengen, maar sommige zijn beter dan andere. Laten we eerlijk zijn – de meeste marketing ideeën werken voor sommige bedrijven en niet voor anderen. Als je de juiste strategieën op het juiste moment gebruikt, heb je een veel grotere kans op succes. Maar als u de verkeerde gebruikt, loopt u het risico veel geld uit te geven aan iets dat niet voor u werkt. Hier zijn 7 dodelijke zonden van tuincentrum marketing die ertoe kunnen leiden dat uw bedrijf wordt verdrongen door uw concurrentie in plaats van andersom: De zonde van alles zelf proberen te doenSuccesvolle marketingcampagnes voor tuincentra zijn het resultaat van de inspanningen van veel mensen, niet van slechts één meesterbrein. Het is belangrijk om u bewust te zijn van uw sterke en zwakke punten en samen te werken met medewerkers die uitblinken in gebieden waar u tekortschiet. Als u probeert om alles zelf te doen, is de kans groot dat u belangrijke aspecten van uw marketingstrategie mist en uiteindelijk veel tijd en geld verspilt aan activiteiten die niet werken. Als u niet zeker weet waar uw sterke en zwakke punten liggen, kan een psycholoog u helpen die te achterhalen. De zonde van het vertrouwen op e-mailmarketing alleen.E-mailmarketing is een van de beste en meest voorkomende strategieën voor tuincentrummarketing omdat het u een manier biedt om gemakkelijk een groot aantal mensen te bereiken. Het probleem met het vertrouwen op deze ene strategie alleen is dat mensen soms op uw e-maillijst terechtkomen zonder u hun toestemming te geven. Als u mensen spamt, brengt u zichzelf in gevaar om aangeklaagd te worden. Zelfs als u geen mensen spamt, kunt u in de problemen komen omdat spammers soms uw e-mailadres gebruiken om spam naar anderen te sturen. Om deze problemen te vermijden, moet u een aanmeldingsproces hebben dat garandeert dat mensen zich met hun toestemming aanmelden om uw berichten te ontvangen. U kunt een pop-upformulier op uw website gebruiken, een pop-upformulier in uw e-mails, of een formulier op een landingspagina. Waar het om gaat is dat je mensen duidelijk maakt dat ze zich inschrijven voor je lijst en dat je ze een optie geeft om nee te zeggen als ze er niet op willen staan. De zonde van het kopen van leads zonder inzicht in hun kwaliteit.Wanneer u leads koopt, moet u altijd onderzoek doen naar de bedrijven waar u ze van koopt om er zeker van te zijn dat ze ethisch zijn en uw klanten niet spammen of u leads sturen die niet bij uw bedrijf passen. U kunt meestal zien of een bedrijf is gerenommeerd door te kijken naar hun Better Business Bureau rating, reviews online, en praten met mensen die hebben gebruikt hen voor. Als u geen onderzoek doet naar de bedrijven waar u leads van koopt, loopt u het risico te eindigen met een hoop nutteloze leads die nooit iets voor uw bedrijf doen. Onderzoek in plaats daarvan de soorten leads die het bedrijf verkoopt en zorg ervoor dat het leads zijn die geïnteresseerd zouden zijn in uw producten. Accepteer niet zomaar de eerste prijs die u wordt aangeboden. Zorg ervoor dat u een eerlijke prijs krijgt voor wat u koopt, zodat u niet het einde van de bank breekt. De zonde van het vergeten wie je reclame voor en waar ze zijn waarschijnlijk te zijn.Als je eenmaal een goed idee hebt van het soort mensen dat je naar je tuincentrum wilt lokken, moet je gaan nadenken over de beste plekken om ze te vinden. Het probleem met veel tuincentrum marketing campagnes is dat ze te algemeen zijn en proberen om veel mensen aan te spreken in een keer. Hoe algemener uw advertenties zijn, hoe minder waarschijnlijk het is dat ze de mensen bereiken die ze moeten bereiken. In plaats daarvan moet u zich richten uw advertenties aan mensen die waarschijnlijk om te winkelen in uw tuincentrum. Dit kan lastig zijn omdat je niet weet wie deze mensen zijn, maar wat onderzoek kan helpen. U kunt doen focusgroepen en enquêtes om te proberen om erachter te komen wie uw typische klanten zijn. U kunt ook de analyses van uw website bekijken om te zien welk type mensen uw website bezoekt en waar ze waarschijnlijk gaan winkelen. SamenvattingAl deze strategieën hebben de potentie om succesvol te zijn, maar alleen als ze goed worden uitgevoerd. Als u ervoor wilt zorgen dat uw tuincentrum marketingcampagne succesvol is, zorg er dan voor dat u zich bewust bent van deze dodelijke zonden en niet dezelfde fouten maakt als anderen. Onthoud dat er niet één truc is waarmee u alle klanten krijgt die u nodig hebt. Succesvolle marketing draait om het uitproberen van verschillende strategieën, het leren van elke strategie en het toepassen van die kennis op toekomstige campagnes. |
https://www.gardenconnect.com/nl |